2015. augusztus 28., péntek

ATILLA SÍRJÁNÁL... ?

Felsétáltunk a hegyoldalba, mert szinte éreztem a változást, ahogy odalent a völgyben ücsörögtünk. Valami furcsa, megmagyarázhatatlan érzés csalt a hegyoldal felé.  Kutatótársaim azzal az ürüggyel ösztönöztem, hogy a nagy esők után már biztosan van gomba... A megérzéseim most sem csaptak be, persze nem a gomba volt a lényeg.




DOLGOZTAK A MUNKAGÉPEK...



VÁLTOZOTT A HELY...


IGAZI KŐBÁNYA...



RÉGEN VOLT, HOGY IS VOLT... ?


MINDEN MEGVÁLTOZOTT...


HOL A SZIKLASÍR ?


HOL A BARLANG ?


A JÓL LÁTHATÓ BARNA CSÍK A SZIKLÁK FELETT TERMÉSZETI KÉPZŐDMÉNY


ANNAK ÖRÜLÖK IGAZÁN, HOGY ÉN EZT MÉG EREDETIBEN LÁTHATTAM. 
MA MÁR AZ EGÉSZ TERÜLET MEGVÁLTOZOTT, ÉS ÍGY MÁR TELJESEN ÉRTELMEZHETETLEN A HELY SZEREPE.


Vegyes érzelmek kavarogtak bennem... Felidéztem azt a kirándulást, amikor idős vezetőnkkel 34 évvel ezelőtt jártunk itt... A sziklafal előtt lévő romoknál lévő, az akkor még kis fánál-ami azóta már eltűnt-nemzeti színű szalagok lógtak. Egy régi-kerek koszorú is hirdette az itteni romok jelentőségét, ami a sziklafal bal oldalában-volt. A jobb oldali falszakasz nemrég omlott le teljesen, az odahordott törmelék miatt. A bal oldali sziklafalon, -ami mára már alig maradt meg- apró mécsesek sorakoztak. A falmagasság akkora volt még akkor majdnem, mint én magam. Hátborzongató-kísérteties látvány maradt meg bennem örök emlékként. Mindez már csak a múlt, de minden egyes alkalommal, amikor ide visszatérek, a hideg futkározik a hátamon.

2015. ÚJ KENYÉR HAVA                          Egyed Zoltán Pajzsvivő

2 megjegyzés:

  1. Köszönet a képekért ! Egyszer elkísérnélek a Pilisi bejárásodra. Üdvözlettel Imre

    VálaszTörlés
  2. KÖSZÖNJÜK MEG LÁNSZKIIMRE ELVTÁRSNAK ÉS AZ ŐSBUDA NEVŰ BLOGJÁNAK EZT A BRUTÁLIS TÖRNÉNELMI EMLÉKHELY ELTÜNTETÉSÉT. GRATULÁLUNK HOZZÁ. SENKI NEM FOGJA FELELŐSSÉGRE VONNI, BÁR MILLIÓ BIZONYÍTÉK VAN BŰNÖSSÉGÉRE.

    VálaszTörlés

ÓBUDA